Assign a 'primary' menu

Owoce i warzywa dla kulturysty

Suplementacja w diecie każdego sportowca jest bardzo ważna. Jednak nie wszyscy kulturyści zdają sobie z tego jaka moc może drzemać w owocach. One również mogą dostarczać niezbędnych witamin, które mogą dać szansę na budowę dobrej sylwetki.

Zdecyduj się na to, że postawisz na owoce cytrusowe. To właśnie dzięki nim będziesz w stanie zagwarantować sobie zdrowy wygląd. Kluczową zaletą tego produktu jest fakt, że to bogate źródło witaminy C. To nie jedyny plus – można także tutaj znaleźć flawonoidy mogące działać antynowotworowo a także obronić nas przed różnymi chorobami serca a także układu krwionośnego. Można także liczyć na to, że to właśnie cytrusy będą oddziaływać na całą skórę – rozjaśnianie buzi i opóźnienie procesów starzenia się to ogromny atut. Na pewno do dobrych praktyk należy zaliczać jedzenie grejpfrutów, pomarańczy i cytryn regularnie. Jedzenie ich wyłącznie na święta czy w wakacje może nie zapewniać tak dobrych rezultatów. Aby sobie urozmaicić codzienne menu warto je dodawać do codziennego jadłospisu oraz menu.

Dzięki jagodom będziesz mógł wzmacniać swoją odporność. Czy tylko one mogą działać tak skutecznie? Oczywiście, że NIE! W tym chodzi również o owoce jagodowe np. porzeczki, truskawki, maliny, borówki, jeżyny. Obecnie, kiedy lato się rozpoczęło na dobre ma się do nich 100% dostęp. W owocach jagodowych możesz znaleźć fitonutrienenty, polifenole a to właśnie one będą działać przeciwzapalnie oraz antyoksydacyjnie. Za ich sprawą możesz poprawić swoją pamięć a także obronić komórki mózgowe przed procesami starzenia. Czy coś jeszcze dzięki nim można zyskać? Oczywiście, że TAK! W tym przypadku kluczowy może być spadek cholesterolu.

Po wykonanych solidnie treningu warto się zdecydować na to, że zje się banana. Co można odnaleźć w tym owocu? Przede wszystkim witaminy A, C, E, PP oraz B6 a dodatkowo kwas foliowy. To bardzo duża liczba zalet. W nich także można odnaleźć takie składniki mineralne jak – potas, magnez, mangan, jon, żelazo. Banany działają we właściwy sposób na układ nerwowy. Za sprawą cukrów, które są tutaj obecne może wspomóc pracę mózgu, koncentrację a także pamięć.

Wykonasz trening a parę dni później masz problemy z wysokim ciśnieniem? Pomyśl o tym aby zainwestować w zakup winogron. Będziesz mógł w nich znaleźć dużą dawkę witamin z grupy C,B2,B1 a także mineralne składniki m.in. magnez, żelazo, wapń, mangan oraz jod. Winogrona mogą obniżyć ciśnienie krwi a także wzmocnić działanie układu nerwowego.

Dieta kulturysty w okresie letnim powinna się opierać na owocach ponieważ w tej porze dostęp do nich jest znacznie ułatwiony. Chociaż i tak ziemie można z nich korzystać. Zdecyduj się na suszone owoce, które są także pożywne zdrowe oraz świeże. To właśnie dzięki nim można liczyć na pobudzenie układu trawiennego a także dostarczenie do organizmu najważniejszych witamin. Chociaż i tak warto być ostrożnym ponieważ ich kaloryczność może być dość wysoka ze względu na dużą ilość cukru.

Cierpisz na problemy z nadwagą? Zdaj sobie sprawę z tego, że tak właściwie owoce będą właściwie działać w odniesieniu do przemiany materii. Jeśli chcesz zmniejszyć swoją wagę to podejmij decyzje i sięgnij po śliwki dla kulturysty, oczywiście chodzi tutaj o te tradycyjne. Duża dawka witamin, która jest tutaj zawarta to z pewnością ich atut – można znaleźć te z grupy C,P oraz B. Składniki mineralne, które mogą tu występować to z pewnością potas, fosfor, bar, pektyny, kwas jabłkowy. Po zjedzeniu śliwek możesz się spodziewać tego, że będziesz mógł wspomóc proces swojego odchudzania przez to, że zapobiegniesz zaparciom i w odpowiedni sposób wpłyniesz na przyśpieszenie metabolizmu.

Przekąska dla kulturysty jest twoim problemem? Tym razem nie musisz się zastanawiać. Wystarczy, że zdecydujesz się na jakiś owoc. W lecie masz do nich ułatwiony dostęp. Nie musisz się dłużej zastanawiać i po prostu wykorzystaj tą porę roku aby za sprawą właściwych minerałów uzyskać odpowiednie witaminy.

About the Author Odżywkarz

Leave a Comment: