Assign a 'primary' menu

Kilka słów przed kupnem kreatyny

Z pewnością każdy kto trenował lub zamierza wykonywać ćwiczenia na siłowni słyszał o kreatynie. Jednak czym ona tak właściwie jest i czy występuję tylko w jednej grupie? Oczywiście, że nie. Wymienia się trzy najważniejsze rodzaje kreatyny.

Fosforan kreatyny, jego powstawanie należy przypisywać na związane się cząstki kreatyny z resztkami znajdującymi się w kwasie fosforanowym. Liczne badania mogły dać jasny obraz tego, że ten związek ma twardsze działanie w porównaniu do innego rodzaju tego produktu jakim jest monohydrant.

Następny rodzaj kreatyny związany jest z monohydrantem kreatyny. Bez wątpienia to najbardziej powszechny związek kreatyny. Jak tak właściwie przebiega tutaj proces jego powstawania? Przede wszystkim związane jest to z połączeniem cząstki wody ze związkiem kreatyny (skład nie jest równomierny, 12% wody i 88%kreatyny). Czy rozpuszczenie następuję w sposób błyskawiczny? Oczywiście, że nie. W tym przypadku należy być wytrwałym ponieważ dopiero po określonym momencie następować może rozpuszczenie w wodzie a to gwarantować może pożądane skutki.

Ostatni już rodzaj jaki należy przypisać na kreatynę związany jest z cytrynianiem kreatyny. W tym przypadku to połączenie, jak sama nazwa wskazuję dotyczy cytrynianu i związku kreatyny. Wielu ekspertów jest tego zdania, że taka mieszkanka to zwiększona moc dla mięśnia aniżeli sama kreatyna. Jako zaletę, którą warto wyróżniać w przypadku tego związku należy zapisać jako bezproblemowe rozpuszczenie się tego w wodzie. Obecnie na rynku takie połączenie jest czymś najdroższym.

Stosowanie kreatyny to duże korzyści. Do nich na pewno należy zaliczać to, że synteza białek jest znacznie poprawiona a dzięki temu można liczyć na prawidłową stymulację wzrostu mięśni. Wydolność i kondycja organizmu w czasie regularnych treningów będzie z pewnością wzrastać w bardzo szybkim tempie. Nasze mięśnie będą dodatkowo ,,zmotywowane” do tego aby powodować pozytywną energię jako zdolność do wzrostu swoich ,,muskułów”.

Pomimo tylu zalet kreatyny należy także zdać sobie sprawę z tego, że istnieć mogą również skutki uboczne. W tym przypadku należy powiedzieć, że do nich należeć będą – trądzik i pryszcze. Po stosowaniu kreatyny wypryski mogą się pojawiać w różnych okolicach ciała. Często pryszcze wyskakiwać mogą na plecach lub na twarzy.

Osoby, które mają dość delikatny żołądek powinny się liczyć z tym, że skutkami ubocznymi kreatyny mogą być skurcze i biegunki. Już po pierwszym ich użyciu należy się liczyć z tym, że często może dochodzić do zbyt długich ,,wizyt w toalecie”.

Oferty, które proponują producenci kreatyny są na pewno duże. Właśnie z tego powodu warto się zastanowić nad odpowiednią opcją dla siebie. Czy tam razem należy kupować ,,wszystko na oślep” bez zbędnego zastanowienia się? Oczywiście, że nie. W tym przypadku należy pomyśleć o tym aby się odpowiednio skonsultować ze sprzedawcą w sklepie z odżywkami lub kluczowych opinii odnaleźć na specjalnych forach. Chociaż tutaj czasem też warto uważać. Nie wszystkie recenzje są prawdziwe. Na rynku istnieją sprawdzone produkty. W tym przypadku nie należy liczyć jedynie na oszczędność. Czasem , lepiej jest zapłacić za coś więcej aby to mieć w dobrej jakości aniżeli żałować, że kupiło się coś niestety w marnej kwocie. Decyzja powinna być przemyślana a zakupy ,,na hurra” warto odstawić na chwilę gdyż to nie powinno być dla nas najwyższym priorytetem. Należy zdać sobie z tego sprawę, przy kolejnym odwiedzaniu sklepu z odżywkami – zarówno tego on line jak i stacjonarnego.

About the Author Odżywkarz

Leave a Comment: